טיפים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת המטפל שלך!

 

זירת הטיפול המשלים מתקדמת לעבר נקודת הרוויה ומציאת מטפל יכולה להיראות קצת כמו חיפוש מחט בערימת שחת כאשר לוקחים בחשבון את אלפי האנשים המציעים מספר עצום של טיפולים שונים. אז לאחר שמצאתם את ה”נבחר” שלכם אילו עוד נקודות כדאי לכם לשקול לצד הכישורים והביטוח הרלוונטיים?

1. האם יומן המטפלים שלך קדחתני יותר משלך? רוב הסיכויים שאתה מחפש טיפול מרגיע כי אורח החיים שלך די קדחתני ולבסוף, מצאת מישהו שאתה אוהב את הצליל שלו שמציע את הטיפולים שאתה רוצה. אתה מתקשר אליהם אבל הטלפון הוא תמיד כדי לענות לטלפון. אתה משאיר הודעה אבל אתה לא שומע כלום במשך שבוע. כאשר אתה סוף סוף משיג אותם, זה עוד שבועיים או שלושה עד שהם יוכלו לראות אותך ואז רק בתאריך ושעה מוגדרים. שאל את עצמך, עד כמה האדם הזה זמין? האם נראה כי לוח הזמנים שלהם משקף איזון בין עבודה לחיים שישפר את הטיפולים שלי?

2. האם המטפל שלך מוכן עבורך? האם המטפל שלך מקבל את פניך בדלתמטפלת משפחתית , חזון של שלווה ורוגע? האם חדר הטיפולים מוכן עם מוזיקה מרגיעה, נרות ומגבות? או שאתה נוסע באותו זמן עם המטפל שלך? אולי מדי פעם צצים אירועים שעשויים לומר שהם קצת לא מאורגנים, אבל אם אתה מגלה באופן קבוע שאתה מתחיל את הטיפול שלך לבד, אולי הגיע הזמן לבחור שוב.

3. האם המטפל שלך מדבר יותר ממך? פגישת הטיפול שלך היא זמן “אתה”. זמן שבו אתה יכול לשים בצד את כל השאר בחייך וכל השאר וזה כולל את המטפל שלך! מעבר ל”היי, מה שלומך?” אתה צריך להיות זה שעושה את הדיבורים או הפורקים ואז בסופו של דבר להירגע מבלי לדבר. זו לא הזדמנות עבור המטפל שלך לחלוק את בעיות היחסים האחרונות בחייו או במה שהם עשויים לעשות בסוף השבוע. שאלו את עצמכם האם אתם מקבלים את זמן ה”אתה” השקט שמגיע לכם.

4. האם המטפל שלך מותש יותר ממך בתום הפגישה? אם התשובה היא כן, החלף את המטפל שלך. אתה משלם למטפל שלך עבור שירות איכותי וזה אומר טיפול איכותי. לא תקבל שירות איכותי אם המטפל שלך הוא הנגאובר, חולה, מוזנח או עייף. מחלה מתמשכת מעידה על איזון עבודה/חיים לא מאוזן והאדם היחיד שיסבול זה אתה!

5. האם המטפל שלך מבטל או “מעבד מחדש” את הפגישות שלך לעתים קרובות? המשכיות חיונית כשמדובר בטיפולים, במיוחד בהתחלה. ניתן לבטל את היתרונות של פגישת עיסוי טובה תוך שבועיים עד שלושה שבועות מלחיצים, כך שביטולים והעברת פגישות רק מועילים למטפל שלך, וכנראה אומר שהם מכניסים כמה לקוחות נוספים למקום כלשהו. מבחינה פסיכולוגית ופיזית, הנפש והגוף שלך מתחילים להתכונן לטיפול שלך מהרגע שאתה קובע את הפגישה. המעט שהמטפל שלך יכול לעשות הוא לכבד את המינוי הזה.

6. האם גם המטפל שלך עובר טיפול קבוע? אנשים רבים שקמים מהספה והופכים למטפלים בעצמם מאמינים שהעובדה שהם כעת מטפלים פירושה שהם אינם זקוקים יותר לטיפול. שאיכשהו בגלל שהם נמצאים בעמדה של עוזרים, הם בעצם לא צריכים יותר עזרה! לא לא לא. זה הזמן שבו מטפל למעשה דורש טיפול רגיל יותר. באחריותם לדאוג לעצמם כדי שיהיו כשירים לטפל בך. אף אחד מאיתנו אינו חסר טעות, גם המטפל שלך לא.

7. האם המטפל שלך יקר? כאשר מתרחש משהו שהוא מחוץ או מעבר לתפקידם, האם המטפל שלך אומר לך והאם הוא מעודד אותך באופן פעיל לפנות לעזרה אחרת או להפנות אותך? לאף אחד אין את כל התשובות. זה נכון במקצוע הרפואה ובוודאי נכון למקצוע הטיפול המשלים. כאשר רופא משפחה יזהה שהוא לא יודע מספיק הוא יפנה אותך למומחה. זה אותו הדבר עבור המטפל המשלים. כאשר אתה עוזב את הפגישה שלך אם אתה לא מרגיש טוב יותר מאשר כשנכנסת או שאתה לא מתקדם בצורה שאתה רוצה, חפש זווית התקפה חדשה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *